תביעה ייצוגית נגד בזק בינלאומי

בזק2

עדכון: 

בית משפט מחוזי מחוז מרכז אישר היום – 13.3.16 – בקשה לאישור תביעה ייצוגית שהגיש וניהל משרדינו כנגד בזק בינלאומי

בהחלטה קבע כבוד השופט פרופסור עופר גרוסקופף כי המבקשים עמדו בנטל הוכחה גבוה ומחמיר והוכיחו כי בזק בינלאומי ביצעה במהלך חודש אוקטובר 2011 “מכירת יתר” של שירותי הגלישה באינטרנט ובכך הפרה את התחייבויותיה כלפי ציבור לקוחותיה לדאוג לקיום תשתית ראויה למתן שירותי האינטרנט שלה. ביטוייה הקונקרטי של הפרה זו הוא התרשלותה של בזק בינלאומי לדאוג לקיום קיבולת בינלאומית מספיקה.

להחלטה המלאה רצ”ב הקובץ:         

החלטה בבקשת האישור

 —————————————————————————————————————–

 

כתבה שפורסמה בעיתון The Marker על תביעה ייצוגית שהגיש משרדינו כנגד בזק בינלאומי:

“בשל התקלה באוקטובר 2011: בזק בינלאומי נתבעת ב-120 מיליון שקל באוקטובר חוו לקוחות רבים של בזק בינלאומי האטה בקצב הגלישה והורדת קבצים, בעיקר מאתרים בחו”ל; מהחברה נמסר כי בזק בינלאומי לומדת את התביעה, בעקבות התקלה שהתרחשה ברשת של בזק בינלאומי במהלך ימי חגי תשרי, הוגשה כנגד החברה בסוף השבוע האחרון תביעה בהיקף של כ-120 מיליון שקל.

הבוקר דיווחה בזק כי ביום חמישי האחרון התקבלה בחברה הודעת החברה הבת בזק בינלאומי בדבר תביעה, בצירוף בקשה לאישורה כתביעה ייצוגית אשר הוגשו נגדה בבית המשפט המחוזי במחוז מרכז. לטענת התובעים, במהלך חודש אוקטובר 2011 לא סיפקה בזק בינלאומי ללקוחות האינטרנט שלה את מהירות הגלישה לה התחייבה בחוזה. התובעים תובעים החזר של דמי מנוי חודשיים ופיצוי בגין “עוגמת נפש”. להערכתם היקף הפיצוי הכספי הכולל הנתבע מבזק בינלאומי הינו כ-120 מיליון ששקל.

מהחברה נמסר כי בזק בינלאומי לומדת את התביעה. בשבוע האחרון של אוקטובר חוו לקוחות רבים של בזק בינלאומי האטה בקצב הגלישה והורדת קבצים, בעיקר מאתרים בחו”ל.

הפורומים ברשת התמלאו מהר בטענות נגד החברה. “מה קורה בבזק בינלאומי?” שאל גולש בפורום. אחר כתב: “לתשומת לב לקוחות בזק בינלאומי – יש בעיה בשרתים כבר כמה ימים, וזה גורם לאיטיות בגלישה לחו”ל”. לקוח אחר דיווח: “ההורדה היא 30-50% מהמהירות המקסימלית”. משתמש אחד כתב בפורום מקצועי: “כבר כמה חודשים יש לי גלישה נוראית לחו”ל, שלא לדבר על הורדת קבצים”, וגולש אחר השיב לו: “תבדוק מה קורה בכל פורומי הרשתות בארץ. יש המון אנשים שמתלוננים על מהירות איטית מהרגיל. רובם גולשים עם בזק בינלאומי”.

בעקבות טענות אלו הגיבה אז בזק בינלאומי כי “במהלך החג חוו חלק מגולשי האינטרנט איטיות בגלישה לאתרים בחו”ל בלבד, וזאת עקב עומסים חריגים בשימוש. עומסים אלו באו לידי ביטוי בעלייה חדה של כ-150% בכמות הגולשים בו זמנית והסתיימו עם צאת החג, כך שהשירות שב לקדמותו”.

לקבלת ייעוץ משפטי על ידי עורך דין תביעה ייצוגית נא ליצור קשר כעת עם עו”ד רחלי קלקנר לצורך בחינת השאלה האם תביעתכם עונה לתנאים הקבועים בחוק תובענות ייצוגיות לשם אישורה של התביעה הייצוגית.  

בטלפון 052-3444-212 או מלאו פרטים בטופס הבא:

אולי יעניין אותך גם